HOME FORUM NEWS DOWNLOAD GIOCHI FOTO RECENSIONI FAQ UTENTI  
Tizio&Caio Mp3: Diving into Mp3 World

Nuovo Topic  Rispondi
Autore Thread
Messaggio 18 Giu 2015 08:54 am

flyeder
Legionario scelto
Legionario scelto

Wedding Photo mareritt: Woman Kalt "Styggeste Bride&quo

En australsk parets bryllup dag ble etterfulgt av et bilde mareritt.
Ashlea Howard og Daniel Howard giftet seg i februar og hyret en fotograf, Lee Maxwell Judd. Han postet et bilde av deres to på deres store dag på sin Facebook-side i påfølgende måned. Nylig ble en kommentar lagt under den, som lød: "Styggeste bruden jeg noen gang har fotografert. Winged hele tiden. Etter en online tilbakeslag, preget av scorene til kommentarer sprengnings Judd på hans profesjonelle Facebook-sider, ble bildet slettet.Selskapskjoler
"Det var veldig ekkelt," Smugglers fortalte Nine News Australia. "Jeg var helt mortified på hans oppførsel, det var bare uakseptabelt," sa hun.
 Judd sa at han ikke skrive kommentaren og at hans side ble hacket.
"Jeg vet ikke engang noe om det innlegget," sa han til The Daily Telegraph. "Ikke lenge etter hacking begynte å skje, jeg bare upubliserte siden og jeg har ikke giddet å selv gå dit." "Unnskyldninger til alle berørte. Mitt FB siden ble kompromittert av en datamaskin hack i går kveld," lese et skjermbilde av en Facebook-melding som siden har blitt slettet, som Nine News Australia postet på torsdag. "For de som har sluttet i på fornærmelser og trash talk, jeg virkelig synd dere ... For de legge negative vurderinger, holde dem kommer. De bare fremme min virksomhet til det bedre."
Han sa også at han er booket for bryllupsfotografering gjennom begynte 2019.The parets bryllup bilde mareritt snart etter at de giftet seg. Ashlea fortalte The Daily Telegraph at Judd hadde i utgangspunktet og feilaktig sendte en USB-pinne med sine bryllupsbilder til en annen kvinne. Hun sa da hun spurte om feilen, fortalte han henne at hun trengte for å få henne "head sjekket" og senere beklaget til henne. Avisen postet skjermbilder av deres tekstmelding utveksling.
Men deres tvist fortsatte og slått styggere. Etter at paret fikk sine bryllupsbilder, de var misfornøyd med mange av dem og spurte Judd for en tilbakebetaling. The Daily Telegraph rapporterte at de "styggeste bruden" kommentaren ble postet ikke lenge etter deres anmodning ble gjort. Ingen rettslige skritt har blitt tatt.
Ashlea, som bruker en annen av Judd sin bryllupsbilder av henne og Daniel som hennes Facebook forsidebilde, sier til avisen: "Når vi får den sanne tilbakemeldinger fra fotografisk industri vil vi avgjøre om en refusjon er berettiget."
Avisen sa Judd sa han ikke var særlig fazed av ildprøve, sa: "Jeg kunne ikke bry seg mindre å fortelle deg sannheten ... siden alt dette har skjedd har jeg hatt en rekke hits på siden min og jeg 've hadde et par henvendelser og et depositum betalt. "http://www.coball.no/ballkjoler-c-13.html

Mostra prima i messaggi di:      

Nuovo Topic  Rispondi

Vai a:  

Feeds Directory - Archivio Forum - Pan Dulce
© 1999-2007 - Grafica e layout sono di esclusiva proprietà di Tizio&Caio - Staff Login
W3C XHTML Valid W3C Css Valid